1. Komisja ds. Budżetu Obywatelskiego i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Budżetu Obywatelskiego i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 27 sierpnia 2019 r. o 17:00.

Zadania Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • przeprowadzenia kampanii informacyjnej i edukacyjnej nt. budżetu obywatelskiego;
  • przygotowania i wdrożenia budżetu obywatelskiego na terenie Dzielnicy;
  • współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na obszarze Dzielnicy;
  • organizacji konsultacji społecznych z mieszkańcami Dzielnicy;
  • współpracy z jednostkami organizacyjnymi UMK oraz jednostkami miejskimi w zakresie działania Komisji.

Olszańska Maria - przewodnicząca
Bystrowski Paweł - wiceprzewodniczący
Chamielec Iwona
Pyzik Judyta
Rusocki Piotr
Zięba Aleksander

  1. Komisja ds. Inwestycyjnych
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji ds. Inwestycyjnych Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 2 lipca 2019 r. o 19:00.

Zadania Komisji ds. Inwestycyjnych będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • opiniowania projektów związanych z inwestycjami miejskimi planowanymi do realizacji na terenie Dzielnicy VIII;
  • przygotowania wniosków do Wieloletniej Prognozy Finansowej i Wieloletniego Planu Inwestycyjnego;
  • przygotowania i przeprowadzania konsultacji społecznych związanych z inwestycjami miejskimi.

Brudniak Rafał - przewodniczący
Brągiel Mariusz
Paszkowski Bartosz
Piętka Renata
Pytlarz Elżbieta

  1. Komisja Edukacji
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Edukacji Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 26 sierpnia 2019 r. o godzinie 18:30.

Zadania Komisji Edukacji będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • robót budowlanych przy istniejących żłobkach, przedszkolach i szkołach, których prowadzenie stanowi zadania własne gminy;
  • lokalnych wydarzeń oświatowych;
  • dzielnicowych programów wspierania działalności miejskich szkół i placówek oświatowych;
  • tworzenia lub likwidacji szkół i placówek oświatowych;
  • dokonywania corocznych przeglądów szkół podstawowych, przedszkoli i żłobków pod kątem potrzeb remontowych;
  • współpracy z Wydziałem Edukacji UMK, Komisją Edukacji RMK oraz Miejskim Centrum Obsługi Oświaty;
  • wspierania placówek oświatowo-wychowawczych w działaniach z zakresu poprawy bezpieczeństwa, zwalczania zjawisk patologii społecznej i przeciwdziałania wszelkim uzależnieniom;
  • uczestniczenia w komisjach: konkursowych wybierających dyrektorów placówek oświatowych działających na obszarze Dzielnicy;
  • uczestniczenia w komisjach odbiorów robót należących do zadań zlecanych i finansowanych przez Miasto, realizowanych na obszarze Dzielnicy, ze szczególnym uwzględnieniem zadań realizowanych w ramach środków wydzielonych do dyspozycji Dzielnicy.

Twardzik Urszula - przewodnicząca
Moskal Andrzej - wiceprzewodniczący
Puszkarz Arkadiusz
Torba Rafał
Zaraska Piotr

  1. Komisja Infrastruktury
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Infrastruktury Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 23 lipca 2019 r. o godzinie 17:30.

Zadania Komisji Infrastruktury będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • robót budowlanych w zakresie dróg wewnętrznych oraz dróg gminnych klasy dojazdowej;
  • dzielnicowych programów robót budowlanych przy istniejącej miejskiej infrastrukturze drogowej w zakresie dróg innych niż te wymienione w pkt. 1;
  • inwestycji komunalnych oraz rozwiązań ruchu komunikacyjnego, w tym inwestycji drogowych towarzyszących inwestycjom niedrogowym;
  • wniosków dotyczących lokalnych inicjatyw inwestycyjnych;
  • uczestniczenia w komisjach odbiorów robót należących do zadań zlecanych i finansowanych przez Miasto, realizowanych na obszarze Dzielnicy, ze szczególnym uwzględnieniem zadań realizowanych w ramach środków wydzielonych do dyspozycji Dzielnicy;
  • uczestniczenia w komisjach powoływanych w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym;
  • współpracy z jednostkami miejskimi w zakresie działania Komisji.

Siekacz Sławomir - przewodniczący
Wrona Marcin - wiceprzewodniczący
Balon Łukasz
Bragiel Mariusz
Bystrowski Paweł
Moskal Andrzej
Paszkowski Bartosz
Piętka Renata
Puszkarz Arkadiusz
Pytlarz Elżbieta
Torba Rafał
Zaraska Piotr

  1. Komisja Kultury
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Kultury Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 2 lipca 2019 r. o godzinie 18:30.

Zadania Komisji Kultury będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • lokalnych wydarzeń kulturalnych;
  • dzielnicowych programów wspierania działalności miejskich placówek kultury;
  • lokalizacji obiektów kultury;
  • tworzenia lub likwidacji placówek upowszechniania kultury;
  • współpracy ze stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi, instytucjami upowszechniania kultury i instytucjami artystycznymi z terenu Dzielnicy;
  • współpracy z Komisją Kultury i Ochrony Zabytków RMK, jednostkami organizacyjnymi UMK oraz pozostałymi jednostkami miejskimi (domy kultury, biblioteki);
  • działania na rzecz ochrony zabytków i miejsc pamięci narodowej.

Zięba Aleksander - przewodniczący
Chamielec Iwona - wiceprzewodniczący
Olszańska Maria
Pytlarz Elżbieta
Twardzik Urszula

  1. Komisja Planowania Przestrzennego i Terenów Zielonych
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Planowania Przestrzennego i Terenów Zielonych Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 26 sierpnia 2019 r. o godzinie 17:30.

Zadania Komisji Planowana Przestrzennego i Terenów Zielonych będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • zgłaszania postulatów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dotyczących terenu Dzielnicy przed ich sporządzeniem;
  • likwidacji samowoli budowlanej;
  • lokalizacji obiektów przemysłowych, handlowych;
  • zamierzeń inwestycyjnych na etapie ustalania lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy terenu jako opinii wewnętrznej;
  • opiniowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dotyczących obszaru Dzielnicy;
  • opiniowania sprzedaży, zamiany, użyczenia, dzierżawy lub użytkowania nieruchomości gminnych, w tym ustanowienia na nich użytkowania wieczystego;
  • analizy potrzeb w zakresie sporządzania szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Dzielnicy;
  • robót budowlanych związanych z: ogródkami jordanowskimi, zieleńcami i skwerami;
  • lokalizacji terenów zielonych;
  • uczestniczenia w komisjach odbiorów robót należących do zadań zlecanych i finansowanych przez Miasto, realizowanych na obszarze Dzielnicy, ze szczególnym uwzględnieniem zadań realizowanych w ramach środków wydzielonych do dyspozycji Dzielnicy;
  • uczestniczenia w komisjach powoływanych w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym;
  • edukacji proekologicznej w zakresie segregowania odpadów komunalnych;
  • organizacji akcji promujących ochronę przyrody oraz działania proekologiczne wśród mieszkańców.

Pytlarz Elżbieta - przewodnicząca
Bystrowski Paweł - wiceprzewodniczący
Brudniak Rafał
Chamielec Iwona
Hakenszmidt Krzysztof
Piętka Renata
Pyzik Judyta
Rusocki Piotr
Twardzik Urszula

  1. Komisja Promocji i Kontaktów z Mieszkańcami
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Promocji i Kontaktów z Mieszkańcami Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 4 lipca 2019 r. o godzinie 17:00.

Zadania Komisji Promocji i Kontaktów z Mieszkańcami będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • komunikacji z mieszkańcami Dzielnicy;
  • podejmowania działań mających na celu promocję Dzielnicy i jej spraw;
  • przygotowania opracowań, publikacji i materiałów dotyczących historii Dzielnicy;
  • współpracy przy przygotowaniu materiałów do gazetki dzielnicowej „Kurier Podwawelski”;
  • opieki nad tablicami informacyjnymi i stroną internetową Dzielnicy;
  • współpracy z jednostkami miejskimi w zakresie promocji Dzielnicy (m.in. Dzień Otwarty Magistratu);
  • utrzymywania kontaktów z redakcjami prasy lokalnej.

Hakenszmidt Krzysztof - przewodniczący
Brągiel Mariusz
Pyzik Judyta
Torba Rafał
Zięba Aleksander

 
  1. Komisja Rewizyjna
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 4 kwietnia 2019 r. o godzinie 17:00.

Zadania Komisji Rewizyjnej będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • opiniowanie rocznego sprawozdania Zarządu z działalności w terminie 14 dni od dnia jego przedłożenia przez Zarząd oraz przygotowanie w tym przedmiocie projektu uchwały,
  • rozpatrywanie skarg na działalność Zarządu oraz przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć przez Radę w tych sprawach,
  • ocena wywiązywania się Zarządu ze swoich zadań.

Moskal Andrzej - przewodniczący
Siekacz Sławomir - wiceprzewodniczący
Turcza Piotr

  1. Komisja Sportu
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Sportu Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 17 lipca 2019 r. o godz. 17:30.

Zadania Komisji Sportu będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • budowy, modernizacji, prac remontowych osiedlowej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej;
  • lokalnych wydarzeń sportowych i rekreacyjnych;
  • dzielnicowych programów wspierania działalności miejskich placówek sportu;
  • lokalizacji terenów rekreacyjnych i sportowych;
  • uczestniczenia w komisjach odbiorów robót należących do zadań zlecanych i finansowanych przez Miasto, realizowanych na obszarze Dzielnicy, ze szczególnym uwzględnieniem zadań realizowanych w ramach środków wydzielonych do dyspozycji Dzielnicy;
  • współpracy ze szkołami z terenu Dzielnicy w zakresie krzewienia kultury fizycznej, sportu, rekreacji i wszelkich form czynnego wypoczynku dzieci i młodzieży;
  • inicjowania wspólnie ze szkołami, lokalnymi klubami i stowarzyszeniami sportowymi zawodów sportowych oraz pozyskiwania na ten cel sponsorów;
  • czuwania nad rozwojem bazy sportowej i dbania o istniejące obiekty sportowe i rekreacyjne;
  • wspierania inicjatyw klubów i stowarzyszeń sportowych w zakresie organizacji imprez sportowych różnej rangi i o różnym zasięgu dla dzieci, młodzieży i społeczności lokalnej;
  • współpracy z klubami i stowarzyszeniami sportowymi z terenu Dzielnicy, Komisją Sportu i Kultury Fizycznej RMK oraz jednostkami organizacyjnymi UMK w zakresie działania Komisji.

Zaraska Piotr - przewodniczący
Brągiel Mariusz - wiceprzewodniczący
Siekacz Sławomir

  1. Komisja Praworządności, Polityki Społecznej i Mieszkalnictwa
  2. Zadania
  3. Skład komisji

Uchwała w sprawie powołania Komisji Praworządności, Polityki Społecznej i Mieszkalnictwa Rady Dzielnicy VIII Dębniki.

 

Najbliższe posiedzenie komisji: 22 lipca 2019 r. o godzinie 18:00.

Zadania Komisji Praworządności, Polityki Społecznej i Mieszkalnictwa będą realizowane w szczególności w sprawach:

  • programu poprawy bezpieczeństwa dla Gminy Miejskiej Kraków – „Bezpieczny Kraków”;
  • funkcjonowania Policji, Straży Miejskiej oraz Straży Pożarnej;
  • współdziałania z właściwymi organami, instytucjami i organizacjami w zakresie zwalczania zjawisk patologii społecznej;
  • współdziałania z Policją i Strażą Miejską w zakresie poprawy bezpieczeństwa na terenie Dzielnicy;
  • współdziałania z jednostkami OSP z terenu Dzielnicy;
  • inicjowania konkursów dla dzieci i młodzieży związanych z tematyką bezpieczeństwa;
  • dzielnicowych programów wspierania osób niepełnosprawnych;
  • dzielnicowych programów ochrony zdrowia i profilaktyki zdrowotnej;
  • dzielnicowych programów wspierania działalności miejskich placówek pomocy społecznej i zdrowia;
  • organizacji usług zdrowotnych;
  • wniosków o wynajem lokali mieszkalnych z zasobu mieszkaniowego Gminy na podstawie kompletu materiałów dostarczonych przez Urząd Miasta Krakowa w trybie przepisów regulujących najem lokali;
  • uczestniczenia w wizjach lokalowych w zakresie lokali mieszkalnych będących w zasobach Miasta zlokalizowanych na obszarze Dzielnicy;
  • uczestniczenia w komisjach odbiorów robót należących do zadań zlecanych i finansowanych przez Miasto, realizowanych na obszarze Dzielnicy, ze szczególnym uwzględnieniem zadań realizowanych w ramach środków wydzielonych do dyspozycji Dzielnicy;
  • współpracy przy realizacji polityki Miasta w zakresie pomocy mieszkaniowej;
  • współpracy z jednostkami organizacyjnymi UMK, Komisją Zdrowia i Profilaktyki oraz Uzdrowiskową RMK oraz Komisją Rodziny, Polityki Społecznej i Mieszkalnictwa RMK w zakresie działania Komisji.

Chamielec Iwona - przewodnicząca
Twardzik Urszula - wiceprzewodnicząca
Balon Łukasz
Brągiel Mariusz
Puszkarz Arkadiusz

Facebook

Dyżury

 

RAFAŁ TORBA
Przewodniczący Rady i Zarządu

Każdy poniedziałek

18:00 – 19:00

 


BARTOSZ PASZKOWSKI
Zastępca Przewodniczącego Rady i Zarządu

Każdy trzeci poniedziałek miesiąca

18:00 – 19:00

 


PIOTR RUSOCKI
Członek Zarządu

Każdy drugi poniedziałek miesiąca

18:00 – 19:00

 


ŁUKASZ BALON
Członek Zarządu

Każdy drugi poniedziałek miesiąca

18:00 – 19:00

 


ARKADIUSZ PUSZKARZ
Członek Zarządu

Każdy pierwszy poniedziałek miesiąca

18:00 – 19:00

 

 

 

 

 

Początek strony